تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ مشارکت کاربران2021-11-01

نرخ تعامل در اینستاگرام چیست؟ ۹ روش موثر افزایش نرخ تعامل دیما

به همین دلیل کارشناسان توصیه می‌کنند که بهترین استراتژی برای هشتگ نویسی، استفاده ترکیبی از هشتگ‌های مرتبط و پرطرفدار است. شفافیت، خلاقیت و تداوم سه عنصر اصلی برای کسب و کارهایی هستند که در اینستاگرام به دنبال افزایش آگاهی مخاطبان یا Brand Awareness می‌گردند. اینستاگرام پر شده از صفحات و برندهایی که انگار صاحبان آن فراموش کرده‌اند که اولین اصل فعالیت در این شبکه اجتماعی، انتشار پست‌‌های زیبا و تاثیرگذار است.

تبلیغات همسان به نوعی از تبلیغات پولی گفته می‌شود که در آن، محتوای تبلیغاتی از نظر ظاهری با محیط یا بستری که در آن قرار دارد هیچ تفاوتی ندارد. اگر شات کردن نتیجه خوبی داشت، می‌توانید به همکاری‌های طولانی‌تر فکر کنید. مثلاً چند شات متقابل در بازه‌های زمانی مختلف انجام دهید یا محتوای مشترک تولید کنید. پس از شروع مسابقه، باید روند اجرا را از نزدیک زیر نظر داشته باشید. از هشتگها، Google Alerts و پلتفرمهای مدیریت رسانههای اجتماعی برای پیگیری عملکرد مسابقه خود استفاده کنید.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

طبق نظر کارشناسان بازاریابی در اینستاگرام، بهترین تعداد پست روزانه برای یک پیج بیزینسی، ۱ الی ۲ پست است. آگاهی در خصوص ساعات انتشار پست نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. شاید از نظر بسیاری از کاربران اینستاگرام افزایش نرخ تعامل کار سختی باشد اما با استفاده از این ترفندها شما می‌توانید نرخ تعامل پیج خود را به‌شدت افزایش دهید. دقت داشته باشید که باید محتوای مستمر و باکیفیت داشته باشید تا مخاطبین را جذب کرده و درنهایت تعامل مخاطبین را با پیج خود افزایش دهید.

    {
  • بعد از آن بر اساس مخاطب خود، متن کوتاهی بنویسید که بگوید چه می‌کنید و مزایای شما برای مخاطب را روشن کند؛ آن چیزی که مخاطب جای دیگر پیدا نمی‌کند.
  • |}
  • در سال‌های اخیر توجه بسیاری از افراد به سمت پردرآمدترین مشاغل فریلنسری جلب شده است.
  • و ساده ترین راه برای داشتن نظرات زیاد چیست؟ لطفا بلافاصله به نظرات زیر پست خود پاسخ دهید.
  • {
  • اگر هشتگ‌های مرتبط با محتوای خود را به‌درستی به کار ببرید، می‌توانید از این گزینه سود زیادی کسب کنید.
  • |}{
  • با به کارگیری استراتژی‌های افزایش تعامل در اینستاگرام، شما می‌توانید فالوورهای بیشتری جذب کرده و ارتباط بهتری با آنها برقرار کنید.
  • |}
  • خوب است پست و استوری‌هایی را که در آن منشن شده‌اید، در صفحهٔ خود بازنشر کنید یا اگر انتقادی از شما شده است، در پیج خود به آن پاسخ دهید.

سایت محاسبه نرخ تعامل پیج اینستاگرام

با کمک گروه‌های فیسبوکی می‌توان ارتباط نزدیکی با کاربران برقرار کرد و از ایده‌های آنان استفاده لازم را برد. سعی کنید حداقل ۸ هشتگ برای پست هایتان قراردهید و همیشه نام برند خودتان را نیز بین هشتگ ها بنویسید . هشتگهای منحصر به فرد نیز می تواند راهی باشد که دیگران برند شما و محبوبیت آن را ببینند. به کمک برخی سایت ها می توانید هشتگ مناسب محتوای خود را پیدا کنید. به این منظور از سایت های hashtagify.me ، instavast.com ، ingramer.com کمک بگیرید . شما چه روش‌هایی برای افزایش تعامل در اینستاگرام سراغ دارید؟ در بخش کامنت‌ها بنویسید.

ابزار هوش مصنوعی برای تولید محتوا در اینستاگرام

جالب است بدانید پست های کروسل به طور متوسط ۳.۱ برابر بیشتر از پست های معمولی مخاطب را درگیر می کنند. همچنین در سطح جهانی بالاترین میانگین نرخ تعامل را در بین انواع پست های اینستاگرام دارند که حدودا معادل ۱.۰۱٪ است. همچنین شما برای معرفی و نمایش کسب‌و‌کار خود به صورت گسترده‌تر باید تدابیری بیندیشید. یکی از ابزارهای شبکه‌های اجتماعی برای دسترسی به این هدف، استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Ma rketing) است.

بسته به اهداف برند شما، پست های واقعی و معتبر بدون فیلتر نیز می توانند برای دنبال کنندگان شما جذاب باشند. در حال حاضر برندهای معروفی مانند آدیداس، نایک و … همیشه افراد مشهور، ورزشکاران و اینفلوئنسرهای نماینده برندهای خود را برای تبلیغ محصولات و ارزش های خود تگ می کنند. افرادی که به آن شخص علاقه مند هستند نیز احتمالاً متوجه پست شما خواهند شد.

بنابراین زمانی را برای انتشار پست‌ها انتخابکنید که مخاطبان شما فعال‌تر هستند و احتمال مشاهده محتوایتان توسط آنها بیشتراست. همچنین می‌توانید با استفاده از ابزارهای تحلیل اینستاگرام، بهترین زمانانتشار را برای مخاطبان خودتان به‌طور دقیق مشخص کنید. به‌طور کلی اول صبح و اواخرشب زمانی است که اکثر افراد در اینستاگرام فعال هستند.

برای مثال در تصویر زیر، روی صدای یک ویدیو کلیک کردیم و به مجموعه‌ای از ویدیوها که با آن ساخته شده بود، رسیدیم. همان طور که می‌بینید بازدید چند ویدیوی اول میلیونی است و به دنبال همان هم تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها و اشتراک‌گذاری به‌شدت بالاست. به‌علاوه، ریلز یکی از ۴ بخش اصلی منوی اینستاگرام را به خود اختصاص داده و مخاطب به‌راحتی درون رودخانهٔ بی‌انتهایی از آن سر می‌خورد. همچنین، ابزار قدرتمند صدا را دارد که باعث ترندشدن و دیده‌شدن ویدئوها می‌شود. آهنگ‌ها و صداهای مختلف هرچند وقت یک بار کل اینستاگرام را پر می‌کنند. سعی کنید از نرم افزارهای طراحی برای خلق محتوای خاص و جذاب استفاده کنید.

مانند بعضی از سرویس‌های مشابه، پس از راه اندازی کسب‌و‌کار در اینستاگرام هم ابزارهای آنلاین به منظور آنالیز و بهبود عملکرد شما ارائه شده است. این ابزار به شما نشان می دهد که محتوای منتشرشده شما به نسبت رقبا چقدر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. با این روش کم‌و‌کاستی‌های خود را نسبت به دیگران بهتر درک می‌کنید و می‌توانید با برطرف کردن آنها پیشرفت چشم‌گیری را تجربه نمایید. اگر مخاطبان هدفتان در شبکه‌های اجتماعی ایرانی حضور و فعالیت دارند، روبیکا یکی از بهترین جاهایی است که برای آن‌ها... خلاصه، هر حرفی که بتوانید خودتان، کارمندان یا مسئول شبکه‌های اجتماعی مستقیم با مخاطب بزند، نه‌فقط برای او جذاب است، بلکه باعث افزایش اعتماد مخاطب به شما می‌شود.

وقتی تمام شد، به یاد داشته باشید که نتایج را در تمام شبکه های اجتماعی خود ارسال کنید. نکته مهمی که کسبوکارها باید انجام دهند این است که افراد مناسب را برای تصویری که برند در نظر دارد به جای یک سلبریتی صرف انتخاب کنند. این به کاربران جدید کمک میکند شما را پیدا کنند و با شما درگیر شوند.

اطلاعات کلی مانند محل زندگی و بازه‌ سنی آن‌ها را از Insight پیج خود استخراج کنید .طبیعی است برای افزایش تعامل مخاطبین یک پیج، باید محتوایی که آن‌ها می‌پسندند را منتشر کنید. در این مقاله، روش‌های افزایش تعامل اینستاگرام در پست و استوری را به شما گفتیم. این روش‌ها را اضافه‌کردن چاشنی خلاقیت و با درنظرگرفتن شخصیت و هویت برند خود به کار ببرید. استفاده از ابزار محاسبه نرخ تعامل برای تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام برای شما چقدر مفید و موثر بوده است تجربه و سوال خود را از بخش نظرات همین صفحه با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. میم‌ها، ویدیوها یا تصاویری‌ هستند که به‌همراه یک پیام متنی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند.

اما روش‌هایی برای افزایش نرخ تعامل وجود دارند که می‌توانند باعث رونق کسب و کار اینستاگرامی شما شوند. علاوه بر پاسخ به سوالات مخاطبان، راه دیگر افزایش تعامل پاسخ به کامنت های غیر سوالی است. گاهی مخاطبان از شما تشکر می‌کنند و یا ایراداتی را نسبت به محتوا شما بیان می‌کنند. اگر کاربری از محتوای شما ایرادی گرفت و بازخورد او درست بود، تشکر کرده و با او تعامل داشته باشید. تعصب و بحث بیهوده کردن تنها باعث دلسرد شدن و کاهش نرخ تعامل کاربران با پیج شما خواهد شد. شاید این را نمی‌دانستید اما احتمال بالایی وجود دارد که زمان اشتباه پست گذاشتن شما در اینستاگرام، یا عدم انتشار محتوای جدید به صورت مداوم، سبب محدود کردن نرخ مشارکتتان شده باشد.

میتوانید از فیلترهای واقعیت افزوده در استوریها استفاده کنید و همچنین میمها و فایلهای GIF را به فید اضافه کنید. در واقع، هرچه پستهای شما عجیبتر و جالبتر باشند، نرخ مشارکت بیشتر است. پس از نکات بالا، میتوانید ببینید استوریها در اینستاگرام زمان و تلاش زیادی میبرند.

{

افزایش نرخ تعامل پیج اینستاگرام، کمک زیادی به رشد کسب ‌و کارتان می‌کند

|}

تبلیغات در گوگل ادز، تبلیغات در توییتر و تبلیغ در استوری‌های یک بلاگر نمونه‌هایی از این نوع بازاریابی هستند. استفاده از این ویژگی‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا مخاطبان جدیدی جذب کرده و تعاملات خود را افزایش دهید. به عنوان مثال، ابزارهایی مانند Reels و خرید آنلاین از طریق اینستاگرام، فرصت‌های جدیدی را برای افزایش تعامل ایجاد کرده‌اند. بازار اینفلوئنسر مارکتینگ این روزها در اینستاگرام بسیار داغ است و پول‌های کلانی در این صنعت جا به جا می‌شود. دلیل همکاری یک کسب و کار با اینفلوئنسر نه تعداد فالوورهای او، بلکه میزان اعتماد افراد به آن شخص است. یکی از بهترین عوامل سنجش این میزان اعتماد در اینستاگرام، اینگیجمنت ریت پست‌های تبلیغات اینستاگرام است.

شاید بهترین راه برای فهمیدن تعداد مناسب هشتگ برای پست‌های اینستاگرام، نگاه کردن به رقبا و اینفلوئنسرهایی باشد که در حوزه‌ای مشابه با شما فعالیت می‌کنند. کار به همین جا ختم نمی‌شود و شما باید به صورت برنامه ریزی شده تغییراتی در تعداد هشتگ‌ها ایجاد کنید تا به یک عدد درست برسید. به خاطر داشته باشید که اینستاگرام حساسیت بالایی در تشخیص رفتار ربات گونه یا Spammy دارد.

لحن، سبک و محتوای پست‌هایتان را با شخصیتبرندتان سازگار نگه دارید. درواقع وفاداری به شخصیت برندتان به شما کمک می‌کند تااعتماد مخاطبان را جلب کنید و آنها را به طرفداران وفادار برندتان تبدیل کنید. انتخاب زمان مناسب برای انتشار پست‌ها،نقشی کلیدی در افزایش تعامل دارد.

برای استفاده مؤثر از آن‌ها، باید ابتدا هشتگ‌های مرتبط و پرطرفدار را شناسایی کرده و از آن‌ها در پست‌های خود استفاده کنید تا مخاطبان جدیدی به محتوای شما دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این، ساخت یک هشتگ اختصاصی برای برند یا کسب‌وکار خود می‌تواند به شما کمک کند تا هویت آنلاین خود را تقویت کرده و فالوورهای شما به راحتی محتوای شما را جستجو و دنبال کنند. برای یافتن بهترین هشتگ‌ها می‌توانید از ابزارهایی مانند HashtagsForLikes  و AllHashtag  استفاده کنید که به شما کمک می‌کنند هشتگ‌های پربازدید و مرتبط با حوزه کاری‌تان را پیدا کنید. شاید در نگاه اول، تعامل با فالوورها چندان ضروری به نظر نرسد، اما برای این بیزینس‌ها، ارتباط بیشتر، درآمد بیشتری را نیز به همراه دارد.

یکی از اقدامات جهت بهبود این نرخ، تولید محتواهایی است که مخاطبانتان بعدا به آن‌ها باز خواهند گشت. حال این محتواها می‌تواند یک آموزش جامع باشد یا یک پست طولانی برای یاد دادن یک ترفند خاص. با آزمون و خطا می‌توانید بهترین انواع محتوا را برای شبکه اجتماعی خود انتخاب کنید.

مثلاً اگر یک محتوای خبری منتشر می‌کنید، از کاربران بخواهید نظر خود را در مورد آن زیر همان پست کامنت بگذارند. اگر می‌خواهید پست‌هایتان در اینستاگرام بیشتر دیده شود، باید نرخ تعامل پیج‌تان را بالا ببرید. اینستاگرام به پست‌هایی که تعامل بالایی دارند بیشتر اهمیت می‌دهد و آن‌ها را در اکسپلور و بخش‌های پرطرفدار نمایش می‌دهد. پس با افزایش لایک، کامنت و اشتراک‌گذاری پست‌هایتان، می‌توانید از الگوریتم اینستاگرام به نفع خود استفاده کنید.

بنابراین، مانند فیلترهایی که به عکس‌ها اضافه می‌کنید، اکنون می‌توانید فیلترهای AR را برای زیباتر کردن ویدیوهای خود اضافه کنید. در حالی که هنوز توسط کاربران جوان استفاده می شود، فیلترهای AR امروزه قدرت خود را ثابت کرده اند و برندهای بیشتری از فیلترهای AR در پست های خود استفاده می کنند. حتی افرادی هستند که سال ها طول می کشد تا به 1000 فالوور برسند. اما زیاد نگران نباشید زیرا در ادامه نکات و تمرین هایی را برای تعامل بیشتر در اینستاگرام به شما ارائه خواهم کرد.

به عبارت ساده‌تر، هرچه فالوورهای واقعی یک کسب‌وکار در اینستاگرام بیشتر باشد، آن کسب‌وکار شانس بیشتری برای فروش و جذب مخاطب دارد. اگر در حال حاضر در اینستاگرام هستید، اما تعامل و مشارکتتان روند صعودی نداشته است، دیگر وقت آن رسیده کاری در این زمینه انجام دهید. با اینکه همه به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی علاقه دارند، اما اگر کمک چندانی به کسب‌وکارتان نکند، فقط وقتتان را هدر می‌دهید. حالا که اینستاگرام بیش از یک میلیارد کاربر دارد، می‌توانید نهایت بهره را از آن ببرید. در این مقاله به 5 روش برتر برای بهبود تبلیغات و افزایش مشارکت مخاطبان در اینستاگرام اشاره می‌کنیم. در رسانه اجتماعی اینستاگرام نرخ تعامل همان درصد تعداد افرادی است که فعالیتی را در صفحه اینستاگرام ما انجام می‌دهند و در واقع با صفحه ما در تعامل هستند .

اگر شما هم دنبال یادگیری اصول تعامل در اینستاگرام هستید، در این مطلب 7 روش کاربردی برای افزایش تعامل کاربران را بررسی می‌کنیم. کپشن قوی کپشنی است که مخاطب را برای یک اقدام تشویق کند؛ در واقع با این روش شما می‌توانید نرخ تعامل را افزایش دهید. منظور از واچ تایم همان میزان زمانی است که مخاطب روی محتوای شما زمان می گذارد و آن را می بیند.

مخاطب دربارهٔ موضوعی یا اصلاً با موضوع آزاد سؤال بپرسد و شما جواب دهید. استیکرهای پرسش، نظرسنجی ، شمارش معکوس و ایموجی هرکدام به شکلی از مخاطب واکنش می‌گیرند. باید با زیرکی و خلاقیت از آن‌ها در استوری‌های روزانهٔ خود استفاده کنید.

از مثبت‌ها تشکر کنید و نظرهایی را که تجربهٔ خوب خود را گفته‌اند، در استوری بازنشر کنید. برای اینکه از جدیدترین صداها و آهنگ‌های ترند باخبر باشید، باید اینستاگرام فارسی و غیر فارسی را دنبال کنید. خیلی وقت‌ها آهنگ‌های ترند از تیک‌تاک شروع می‌شوند؛ پس بد نیست آنجا را هم زیر نظر داشته باشید.

تحلیل زمان‌هایی که فالوورهای شما بیشتر آنلاین هستند می‌تواند به افزایش میزان تعامل کمک کند. به طور معمول، ساعات عصر و شب بهترین زمان برای ارسال پست‌ها در اینستاگرام است. استفاده صحیح از هشتگ‌ها یکی دیگر از استراتژی‌های اساسی برای افزایش تعامل در اینستاگرام است. هشتگ‌های محبوب و مرتبط با صنعت شما می‌تواند موجب دیده شدن بیشتر پست‌هایتان توسط کاربران جدید شود.

تبلیغات پولی به هر نوع تبلیغی گفته می‌شود که شما برای دیده‌شدن کسب‌وکار خود هزینه پرداخت می‌کنید. با استفاده از استراتژی‌های مختلف تبلیغات پولی، مانند تبلیغ در موتورهای جستجو، شبکه‌های اجتماعی، تبلیغ ویدیویی، همسان و بنری، می‌توانید این روش را به‌طور موثر اجرا کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای تبلیغات پولی، امکان سنجش دقیق عملکرد است. گوگل و شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و فیسبوک اطلاعات جامعی درباره‌ی مخاطبانی که تبلیغات شما را دیده‌اند ارائه می‌کنند.

همچنین نمی توانید تعداد فالوورهای اینستاگرام خود را از ابتدا ارزیابی کنید. یک ویژگی مفید از اینستاگرام وجود دارد که به مخاطبان شما اجازه می دهد محتوای شما را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارند. این به شما کمک می کند تا بدون نیاز به تلاش زیاد به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. تأثیر هشتگ ها کمک به کاربران برای یافتن محتوای شما است زیرا پست های دارای هشتگ در بخش «تگ» جستجو و کاوش اینستاگرام ظاهر می شوند.

هر حساب کاربری‌ای، مخاطبان و دنبال‌کنندگان منحصربه‌فردی دارد که در زمان‌های متفاوت از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. همچنین اگر کسب و کارتان در وسعت بین‌المللی مشغول به کار است، کسر بزرگی از دنبال‌کنندگان شما در مناطق زمانی متفاوتی نسبت به مقر شما زندگی کنند. اگر جزو این گروه‌ها هستید، محتواهای خود را متناسب با آن منطقه زمانی منتشر کنید.

یک مقاله با 170 تا ایده جذاب و متنوع استوری، برایتان آماده کردیم. ممکن است فالوورها تبلیغ اینستاگرام شما را دوست داشته باشند، اما اگر فقط آن را دوست داشته باشند و آن را ترک کنند، بیهوده خواهد بود. بنابراین با استفاده از یک Call-to-action قوی در اینستاگرام مطمئن شوید که تمام عشق واقعاً به جایی منتهی می شود. دو بخش اصلی که بر سئو تاثیر می گذارند نام ثبت شده و نام حساب شما هستند.

نرخ تعامل بر اساس لایک های موجود در عکس هایی که پست می کنید محاسبه نمی شود. Am Mosseri - مدیر عامل اینستاگرام گفت پنهان کردن تعداد لایک ها بهترین کار برای ایمن نگه داشتن پلتفرم است. برای اینکه از یک هشتگ خاص در زیر پست خود استفاده کنید، بهتر است در ابتدا آن را بررسی کنید. تعداد پست‌ها، میزان لایک پرطرفدارترین پست‌ها و هماهنگی محتوای شما با هشتگ مورد نظر مواردی هستند که می‌توانند شما را در انتخاب یک هشتگ موفق کمک کنند. به عنوان مثال حساب کاربری @Patagonia یکی از برندهایی است که در زمینه تولید لباس‌های زمستانی فعالیت می‌کند و همواره در کپشن‌ پست‌های خود داستان‌های جذابی برای مخاطبان می‌نویسد.

پس بهتر است در بازه‌های زمانی مشخص، هشتگ‌ها را اندکی تغییر دهید تا اینستاگرام از اصالت حساب کاربری شما مطمئن شود. اینجا و در موبودید قصد داریم تا در خصوص ۶ راهکار حرفه‌ای برای افزایش اینگیجمنت ریت پست‌های اینستاگرام صحبت کنیم. این نکات باعث بهبود عملکرد صفحه شما در اینستاگرام می‌شود و تعامل مشتریان را با حساب کاربری شما افزایش می‌دهد. هر چقدر مشارکت کاربران با صفحه شما بیشتر باشد، صفحه شما از تعامل بیشتری برخوردار است.

اینستاگرام هم شما را در این مسیر تنها نگذاشته و ابزارهایی مانند پست، استوری، IGTV، ویدیو اسلایدی و کپشن را در اختیارتان قرار داده تا با استفاده از آن‌ها، بتوانید پیام خود را به مخاطب برسانید. یکی از چالش‌های اصلی کسب‌وکارها در اینستاگرام، محدودیت در استفاده از لینک‌های قابل کلیک است. برخلاف شبکه‌های اجتماعی دیگر که به راحتی امکان قرار دادن لینک زنده وجود دارد، در اینستاگرام این قابلیت محدود شده است.

قبل از شات کردن، مطمئن شوید که مخاطبان صفحه‌ای که معرفی می‌کنید، با مخاطبان شما همخوانی دارند. اگر شما پیجی درباره آشپزی دارید و یک صفحه ورزشی را شات کنید، احتمالاً نتیجه خاصی نمی‌گیرید. همچنین لازم است از تصاویر و ویدئوهایباکیفیت استفاده کنید، متن‌های خلاقانه و گیرا بنویسید و از فرمت‌های مختلفمحتوایی مانند استوری، لایو، ریلز و IGTV غافل نشوید. به یاد داشته باشید که محتوای شما باید منحصر به فردباشد و در میان انبوه پست‌های اینستاگرام، خود را متمایز کند. میکرو اینفلوئنسرها همیشه 2 تا 3 درصد نرخ تعامل بالاتری دارند، در مقایسه با میانگین 1.7 درصد آنهایی که اینفلوئنسرهای برجسته دارند.

این هزینه می‌تواند بر اساس کلیک (PPC)، نمایش یا حتی اقدامات خاص مانند خرید یا تکمیل فرم، پرداخت شود. تبلیغات پولی هم به‌صورت آنلاین (مانند تبلیغات در گوگل و اینستاگرام) و هم آفلاین (مانند بیلبوردها و تلویزیون) انجام می‌شود. با این حال، در دنیای امروز، تبلیغات دیجیتال به دلیل کارایی بیشتر، محبوبیت بالاتری پیدا کرده است. یکی از مهم‌ترین بخش‌های شات کردن در اینستاگرام، تگ کردن صفحه مورد نظر است.

افزایش تعامل در پست و استوری اینستاگرام به تسریع فرایند برندسازی، تبدیل مخاطبان به مشتریان دائمی و تبدیل کاربران به مشتریان جدید کمک می‌کند. تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها، ذخیره‌سازی پست‌ها و به‌ اشتراک گذاشتن آن‌ها بعضی از عواملی‌ هستند که بر بالا رفتن نرخ تعامل اثر می‌گذارند. اگر از آن دسته افرادی هستید که در شبکه‌های اجتماعی مختلف فعالیت می‌کنید، پست منتشر شده در اینستاگرام را در شبکه‌های اجتماعی دیگر هم به اشتراک بگذارید. در این صورت کاربر با کلیک روی لینک آن، پست را می‌بیند و تعامل برقرار می‌کند. در این صورت نرخ تعامل افزایش پیدا می‌کند و حتی می‌توانید مشتریان بیشتری جذب کنید.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
تبلیغات در اینستاگرام